endelig julestemning

Nå er jeg snart på tur i seng, dagen har virkelig tatt på! Har ikke stått opp klokken 10 siden. . . Før skoleslutt! Går jo vanligvis å legger meg to timer før jeg står opp på skoledager, så døgnrytmen min er midt sagt snudd på hodet. Hadde det vært opp til meg hadde jeg nok sovet bort hele julen og ikke stått opp før i morgen, jeg elsker å sove. Kommer nok til å slite stort med å stå opp i morgen kjenner jeg, og kommer vel til å slite enda mer med å holde meg våken på skolen. Men den tid – den sorg! Får lure med meg Carina på butikken i matfri og kjøpe energidrikke så holder jeg vel ut til skoleslutt.

Tok noen bilder da jeg var hos Carina tidligere! Vi skulle egentlig ta bilder av oss selv men det ble aldri noe av det siden vi ikke orket. Haha NÅ får jeg julestemning av å se på bildene. . . Kanskje litt i seneste laget? Men ja er jo ikke såå lenge til jul igjen da! Bare 12 måneder. . .


1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg