ja jeg er treg

Kjenner på kroppen at jeg er sliten. . . Er nok bare snakk om en time før jeg ligger i sengen! Måtte på jobb i dag etter skolen siden noen ble syk, og må nok jobbe i helgen også. Litt kjipt siden jeg hadde gledet meg til frihelg, men greit med tanke på pengene som jeg så absolutt trenger! Blir nok også litt jobbing i neste uke også tror jeg, så må vel bare beklage på forhånd for bloggingen. Kommer til å bli tynt her etterhvert. . . Men jeg kan jo alltids forhåndsskrive noen innlegg eventuelt NÅ om dere vil det? Er det noe spesielt dere vil jeg skal skrive om? Rop ut! :)

Haha kan jo også meddele at ENDELIG har jeg fått fingeren ut og ryddet rommet mitt i går! Har til nå bare vært loftstuen min, men planen er å kjøpe meg en ny seng og flytte inn der siden det er større enn rommet jeg har nå. Så EENDELIG kan jeg ta bilder til dere og vise! Haha skal si jeg har utsatt dette. . . Har ikke vist ryddige bilder av rommet mitt siden jeg startet å blogge, for nesten fem år siden. . . Det er sykt det. . .

Jeg er sykt lite fotogen nå, så blir repost av bilde.

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg