Q&A #14

Om det er noe mer dere lurer på så er det bare å kommentere dette innlegget, så svarer jeg neste gang!

Kan du lage ett innlegg om hvordan kamerainnstillinger du bruker, blitz, redigering osv?
Jaa, det kan jeg vel. Men når det kommer til kamerainnstillinger så stiller jeg den bare på “P” og tar bilder. Om jeg vil bruke blitz så stiller jeg den bare på autoblitz, om det er det det heter. Jeg er overhodet ikke noe flink med innstillinger. . . Bruker heller ikke ekstra blitz eller ekstra linse. Når jeg redigerer bildene mine bruker jeg å legge på effekter og noen ganger jevne ut huden litt om jeg har sykt uren hud.

Kunne du laget video om hvordan man setter på vipper?
Det kan jeg kanskje gjøre, ja. Får se om jeg har ork til det en gang!

Hvilken hårfarge bruker du?
Jeg bruker blekingen fra DEPEND og jeg STRIPER håret mitt med den. Skal snart helfarge håret mitt i en lys farge, og stripe det litt til tenkte jeg.

Hvilken linse er det?
(Altså linsen Sophie har fått) Det er en 50mm linse til canon! Er helt forelsket, neste innkjøp. . . 

Når trekker du vinnerne av konkurransene?
De trekte jeg i julen! Har sendt mail til alle 🙂

Kunne du laget ett innlegg med klærne dine fra nelly?
Det kan jeg gjøre! Men kan ikke garantere at de enda har alt jeg har da. . . Kan lage innlegg med kjolene om ikke så lenge, har jo nettopp ryddet rommet så de henger fint på klesstativet sitt!

Hvordan side ser du alle seriene på?
For det meste 1channel!

Hvilket design har du?
Det er ett design som er laget til meg av Kine, så det er nok ikke å få tak i. 

Hvor er genseren fra?
Nelly

Blogglisten
4 kommentarer
    1. Har du og sophie samme tapet på veggene, om ikke, hvem er bildene tatt hos? Har sett at sophie å har den på en video og noen bilder!
      Liker bloggen din veldig godt! Alltid noe å lese på! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg