ikke spennende

Kom hjem fra jobb for en time siden og har ikke gjort stort siden da. Koser meg på det ryddige rommet mitt! Gleder meg bare til jeg får ny seng her nå, da blir alt helt perfekt! Nå skal jeg slappe av i noen timer før jeg ordner meg og finner på noe. Lørdager er ikke like spennende som de var for noen år siden, siden jeg ikke drikker hver eneste helg (som jeg gjorde da, hehe) blir det vanskeligere å faktisk være sosial. . . 

Tror faktisk jeg skal legge meg nå, så vi blogges senere. Kos dere i kveld ♥

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg