som alltid

Sto nettopp opp, som alltid sover jeg umenneskelig lenge på søndager, men kjenner det var godt med noen ekstra timer på øyet! Ble riktignok veldig sen kveld på meg, men så lenge jeg for sovet bort dagen sånn passe har det lite å si hvor mange timer det blir. Var sammen med Isabelle og Linn Ida i går kveld og bare slappet av, spiste taco og så på film! Perfekt lørdagskveld. Ellers går jeg konstant og snufser for tiden, er tett i nesen, vondt i hodet og drar vel på meg influensa snart. . . Er allerede tre av venninnene mine som er syke eller har vært, så skulle ikke forundre meg om jeg blir enda dårligere i løpet av neste uke. Men den tid – den sorg! Jeg eier jo ikke immunforsvar i det hele tatt. . .

Og ja, roomtour skal det jeg få til! Skal ta bilder i dag tenkte jeg, men må først kaste ut de siste søppelposene jeg har stående haha. . . Søndag er jo ikke akkurat dagen hvor jeg legger en stor innsats i å faktisk gjøre noe fornuftig, men får vel prøve å bryte vanene mine litt denne dagen.

4 kommentarer
    1. Hahah e så artig, du e så lik sophieelise på bildan dine! bare at du ikkje vise kløft å har på dæ klær osv.. haha e ho forbilde dett? :p

    2. Du er så tøff og sterk jenta mi <3 hadde jeg vært så rund hadde jeg ikke turt å ta bilder av meg selv engang <3

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg