roomtour

Tok noen bilder av rommet mitt nå, har ikke ryddet meg heelt ferdig som dere kanskje kan se, men jeg er veldig nær nå! Det første bildet her er tatt i desember 2011, og rommet mitt har pretty much sett slik ut det siste året. Utrolig godt å ha det ryddig nå! Fire søppelsekker har forlatt rommet og jeg kan ærlig talt ikke forstå hvordan jeg kan ha så mye drit her. . . Stolen og nattbordet skal egentlig bytte plasser, men måtte bli slik siden jeg ville ha høytalerne ved siden av sengen for å høre på musikk. Nå har jeg bare rett og slett satt dem i vinduet, ble sykt bra lyd der! Nå mamma, nå ønsker jeg meg nytt anlegg. . . Bassen er ødelagt 🙁

Skal også kjøpe meg nytt klesstativ når jeg orker, dette er helt ødelagt! Haha finnes ikke vater i dette, ser dere hvor skjevt det er? Aner ikke hva som er skjedd. . . Men passer jo godt siden jeg har skråtak da! Skal også få den etterlengtede sengen min i hus, det trengs. . . Sover riktignok ikke på dette rommet nå, har et lite rom rett over gangen hvor jeg sover. Dette rommet er mer som en loftstue for meg. Skulle ta bilder av andre enden av rommet, men hehe har to søppelsekker stående igjen her. . . Får ta det en annen gang!

Før. . . . . .

Etter!

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg