forferdelig vane

Etter at jeg satte opp anlegget mitt på rommet har jeg virkelig fått lysten til å rydde! Alt blir mye morsomere når man kan hoppe rundt og synge for seg selv, synes dere ikke? Har satt på russelista mi og koooser meg, savner virkelig russetiden. . . Men skal fortsette med prosjekt get-everything-clean-and-tidy nå, som går ut på å få fjernet alle klærne mine fra kofferter og bagger, og få det inn i skap og skuffer! Har nemlig en forferdelig vane med at jeg ALLTID lar klær ligge igjen i koffterten når jeg har vært ute å reist. Så ja, har enda ikke pakket ut fra da jeg var hos mamma hehe. . . Men skal ta det nå!

Kom nesten nettopp hjem fra russemøte også, var bare en tur hos Mona etterpå. Viktig å få diskutert russefester! Fikk også stappet i meg en halv sjokoladekake, fyfaen. . . Lurer på om den egentlig er ment for to. . .? Var i alle fall for mektig for meg, lot Mr. Russepresident få resten så snill som jeg er! I morgen blir det tvangstrening for å få vekk julematen, late meg har enda ikke kommet meg i gang etter julen. . .

8 kommentarer
    1. Hei! Ville bare si takk for du er den flinke bloggeren!! du gir meg så god inspirasjon. Jeg kan bare bli i godt humør av å gå innpå din blogg!

    2. Treining er så mye mer gøy når man ikke ser på det som tvang! Kjøp deg nye treningsklær, skriv i en notatbok øvelser du skal gjøre på trening, lag en treningslogg, planlegg hvilke muskelgrupper du vil trene i uken og hvilke dager det skal være osv, det er god motivasjon. Selv synes jeg det er vanskelig å trene med andre, blir litt for mye “kuking rundt”, de har ikke peiling på hva de vil gjøre, så det blir “litt reps her og litt reps der”.
      Prøv å bruke http://www.fitocracy.com eller bare en notatblokk, er så mye enklere og motiverende når du logger alt. Trening er gøy 🙂 Lykke til 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg