nellynews

 Kom nettopp hjem fra min aller siste kjøretime! Nå er det bare kjøretimen jeg skal ha før oppkjøringen. . . Har litt dårlig tid nå siden jeg skal sove litt (haha) før pappa kommer hjem, da skal vi se etter ny seng til meg! Etter det skal jeg på flex, så skal jeg til Sophie og ha litt girltime. I dag er timeplanen min totalt fullbooket! Men det gjør ingenting så lenge jeg får powernapen min. Skal ferdigskrive noen innlegg til dere nå, så kom med forslag! Jeg har to-tre idèer selv, men det holder ikke på langt nær. . . Hva vil dere lese om? Hva vil dere se? Filmtips? Musikk? Kom med forslag!

Og sist ut; noen kjoler jeg fant på nelly. Likte spesielt den første kjolen, skikkelig søt!

Blondekjole HER // Sort/blå HER // Sort HER

Paljettkjole HER // Beige kjole HER

Beige kjole HER // Paljettkjole HER

// affiliateslenker

3 kommentarer
    1. Så herlige kjoler! Mangler kjoler og har kjeeeempe lyst å kjøpe noen kjoler nå! Btw, jeg kommenterer tilbake HELE tiden nå, idag. Så visst du kommenterer hos meg, så kommenterer jeg tilbake. Klem :*

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg