no good

Gikk virkelig på en smell i dag da jeg la meg for å ta en powernap klokken 6, og ikke våknet før halv 9. . . Så gjett hvem som får en søvnløs natt da :-):-) Så ja, jeg har prøvd å få til å blogge nå i tre timer, men siden jeg ikke har orket å ta på meg sminke har jeg ikke orket å ta bilder heller. Og siden det ikke har skjedd noe spennende – har det heller ikke blitt noe å blogge om. Skulle dra til Sophie, men det ble ikke noe av det likevel så vi skal ta det i morgen! Og til helgen, WOHO! Så jeg har i bunn og grunn bare gått rundt og småryddet enda mer på rommet mitt og sprengt høytalerne mine.

Har også begynt å se på Keeping up the the Kardashians, sykt morsom serie! Har bare sett to episoder til nå og er allerede in love. Elsker serier hvor man følger kjendiser og får et innblikk i livene deres! Må virkelig finne flere serier å følge med på nå, siden jeg plutselig gikk tom. . . Hvorfor må alle de gode seriene ta slutt :(

Bildene er fra lørdag!

2 kommentarer
    1. Hehe, gjorde akkurat det samme i går vi! 🙂
      Sov fra kl.18 til 21 :p
      Men jeg var så sliten at jeg la meg allerede kl.22:30 og sov hele natta gjennom 😛
      Ha en super kveld! 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg