marielle sweater

Har nettopp brukt en time på å ordne meg og krølle håret, nå skal jeg dra en tur til Sophie! Har ikke gjort så mye i dag, dro ikke på skolen siden jeg ble akutt dårlig i morges når jeg skulle ordne meg. Er enda ikke heelt i form, så får se hvordan formen er i morgen! Satser på at jeg er i tipp topp form da, ellers blir det vel enda en sengeliggende dag på meg. For ja – jeg har ikke gjort annet enn å ligge i sengen i hele dag, haha. . . Kos dere i kveld da ♥ Det skal jeg!

Genseren jeg har på meg er fra nelly, den finner dere HER!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg