kveldskos

Kom hjem for en time siden og har brukt en hel time på å se Keeping up with the Kardashians! Er blitt helt hektet nå, haha. Skal legge meg om ikke så alt for lenge, men først skal jeg dusje og ha litt spakos med meg selv. Føler jeg fortjener det! Skal også gjøre meg ferdig med sesong 2 av serien før jeg legger meg, er så glad for at episodene bare varer i 20 minutter, mer tid til å se flere episoder på en gang! Ellers lurer jeg på om det er noen av dere som har filmer å anbefale? Litt nyere filmer og helst kjærlighet/komedie! Og tar gjerne i mot tips om tv-serier siden jeg som sagt har veldig få å følge med på for siden. . . 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg