flinkere blogger

Wooow, to innlegg på en dag?? HVA SKJER! Haha neida, men ja skal jo som sagt bli flinkere fremover – så må jo begynne en plass! Venter forresten på nytt design også, så håper blogglysten kommer med det. Har spurt flinke Kine om å lage nytt design, er hun som har laget de siste jeg har hatt også! Vet ikke nøyaktig når jeg kan vente å få det, men den som venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Nå venter jeg på at eggene mine skal bli ferdig kokt, slik at jeg kan kose meg med egg og kakao til CSI. Husker ikke sist jeg så på tv. . . Livet mitt nå for tiden omhandler bare pc og bil! Haha. . . Skal forresten ta bilder til dere av bilen, meeen klarte såklart ikke å få gjort det i går før den ble skitten igjen. Så ja, det blir bilder av en stk skitten bebi i morgen 🙂 Den har også blitt døpt Sigsig! Jeg og venninnene mine har nemlig en sånn ting at bilene våre MÅ ha navn, så da ble min kalt Sigsig (tror jeg, ikke helt bestemt enda. . .). Carina sin for eksempel heter Vigdis haha, og når Sandra får fingeren ut og kjøper seg ny bil skal den hete Elias!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg