bilen min!

Da har jeg endelig husket på å ta bilder av bilen min! Litt skitten er den, men heldigvis renere enn den var på lørdag. Som dere ser er den utrolig liten og nett, perfekt for meg! Føler at jeg kommer meg over alt, men noen ganger hender det at jeg er liiitt for godtroende. . . Det er i alle fall drømmebilen min – og en bil jeg har hatt lyst på helt siden i sommer. Så da sier det seg vel selv at jeg er utrolig glad i den! Min største frykt nå (som alle andre som kjører bil) er jo såklart at jeg skal bulke eller kræsje. . . Inn til huset vårt er det utroolig trangt, og når jeg rygger opp til døra slik jeg har gjort på bildene er det utrolig lett å ta borti gjerdet. . . Så det er nok min største frykt! Heldigvis har det gått bra til nå, og forhåpentligvis de neste årene også.

Bestemte meg egentlig tidlig for at jeg kom til å kjøpe meg en litt dyrere bil av litt nyere modell for å få en bil som jeg kan ha lenge og slipper å bli plaget med, så denne oppfyller kravene! Siktet jo egentlig mot en marineblå bil, men fant fort ut at det ikke gikk an å være så pirkete. . . Så bestemte meg for at sølv/grå og svart også kunne gå. Fant overraskende nok samme bil i begge fargene! Den svarte var gått en god del lengre enn denne, så da ble det den grå jeg gikk for siden den bare hadde gått 78 500km. Nå har den gått over 81 000. . . Så fremover går den i alle fall! Haha

Bildet fra forhandleren! Litt renere der også, haha. . .

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg