husmoremne?

Kom hjem fra jobb for en stund siden og skal lage i stand noe kveldsmat før jeg går løs på kjøkkenet. Idag skal jeg være skikkelig husmor, så alle kaseroller skal vaskes, oppvaskmaskinen skal fylles – og kjøleskapet skal ryddes! Så skal jeg se meg opp på Hotel Cæsar mens jeg gjør dette for å gjøre det liiitt morsommere. Har ikke sett det på over en måned, så gjett om jeg gleder meg til å sette i gang! Woho. Er jo min desidert favorittserie, så at jeg har 10 episoder jeg må se er bare en glede.Kommer nok til å få en ordentlig  Har også fått med meg at sumo har begynt med Dexter, så det blir neste jeg må se! Har ikke sett det på fire år (føler meg gammel nå. . .) så det er en lettelse at de begynner med sesong 1.

Har satt sammen en liten kollasj med antrekk til dere! Hva synes dere? Jeg elsket skjortene! Og buksene er helt basic. Klærne er fra Boozt.com som har utrolig mye salg for tiden, buksene for eksempel er det 2 for 300kr på nå! Skoene er også på salg, og begge skjortene om jeg ikke tar feil. Likte siden deres utrolig godt – og i tillegg har de fri frakt! Eneste minuset er at man ikke kan betale med postoppkrav. . .

Hvit skjorte HER // Sort skjorte HER // Øredobber HER // Blå bukse HER // Sort bukse HER // Sko HER // Veske HER


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg