klarer ikke bestemme meg

Jeg klarer altså aldri å bestemme meg for hvordan farge jeg skal ha på håret. . . Så nå skal jeg farge det brunt igjen! Savner dog håret jeg har på bildet under, men det tok laang tid for meg å få den fargen. . . Skal heller farge det brunt igjen, så skal jeg bestille time hos flinke Sabrina som har startet frisørsalong! Kanskje jeg får en fortgang i hårsituasjonen min da, og blir blond? Har uansett funnet ut at jeg aldri klarer å bli fornøyd med håret mitt, lengter alltid etter en gammel hårfarge når jeg ser tilbake på bilder. . . Hvordan farge synes dere jeg burde ha?

Nå skal jeg gå i dusjen og ordne meg litt før jeg kjører noen venninner (og meg selv) til Sophie! Har bestemt meg for ikke å drikke denne helgen heller og holde meg edru, (woho, progress!) sparer meg heller til neste helg. (eller helgen etter det) Håper dere får en super lørdagskveld hvertfall ♥

7 kommentarer
    1. Fin som blond, men du kler jo helt klart mørkebrunt best. Rett og slett fordi du ser slankere, mer velstelt og fresh ut med mørkt hår:D

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg