det er flaut

Da var det søndag igjen og tid for å syte på facebook over hvor dårlige man er, og hva man gjorde i går. Noen ganger er det faktisk flaut å lese all driten folk skriver på statusene sine, seriøst. . . “hvor var jeg igår?? hvem kjørte meg hjem?? hva gjorde jeg??” Ingen bryr seg. . . . . Snakk heller med vennene dine om det og få det oppklart.

Ellers sto jeg opp for et par timer siden, har gått i søvne siden da, men var nødt til å stå opp uansett så jeg får sove i natt. Skal kjøre ut snart og hente Charlotte sånn at vi kan få i oss litt søndagsmat! Senere skal jeg rydde og vaske rommet mitt så pappa kan hente sengen min i løpet av uken. Dere kan ikke se for dere gleden jeg har over å få ny seng! Har aldri vært eier av en kontinentalseng, og det skal bli godt.

3 kommentarer
    1. hei:-) har lyst og dele noe med deg!
      jeg har lest bloggen din i en stund og har merket noe.du er en virkelig flott jente, men du bruker feil type klær for din kropp. Du har veldig pen kropp, men har også den feilen me at du kan se mye større ut en det du egentlig er i de klærne du bruker. Kan tenke meg du har slitt men selvtillitten pga du syns du kanskje har for mye fett på kroppen? du er ikke den eneste. Vist du googler litt om hvordan klær man burde bruke for og ikke de tykkere ut en mann er, så vill du merke en forandring! har noen tips
      1- ikke bruk hettegensere uten armer med bar arm under.. armen kan se mye tykkere ut ser ikke bra ut…
      2- ikke bruk vanelige gensere som er litt baggie. det skjuler foremene dine, og du ser oval formet ut.
      3- ikke bruk bukser med sleng nederst.. buksene burde være helt 100% stramme nederst, vist ikke bruk strikk i samme farge som buksen.
      4- ikke bruk gjennomsiktige gensere hvor bh osv synes.. greit med tube-bh men ikke gå men en genser hvor vanlig bh synes.. du vill se mye tykkere ut og ovalformet.
      5- bruk klær hvor formene dine synes, men ikke for mye kløft.
      håper du tar til deg tipsene, du er en flott jente.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg