pyntet meg idag

Var ferdig på skolen halv 3 i dag, og kom hjem for en time siden. Var en tur på butikken og kjøpte inn til en ordentlig kosemiddag med meg selv! Wraps med spekeskinke, ruccula, rødløk og philadelphia, finnes ikke noe bedre. Kunne spist det hver dag om jeg hadde hatt muligheten til det! Nå skal jeg se ferdig sesong 4 av Kardashians før jeg går løs på noen serier på sumo. Sååå skal jeg ta meg en powernap! I kveld blir det flex en tur med Martine for å endelig starte på nyttårstreningen – det skal bli godt!

Ellers har vi hatt åpen skole i dag som vi har hvert år. Verdens beste dag hvor alle 10ende i (hele?) Harstad kommer for å se på vår skole! Og, som dere kanskje ser på antrekket og rett og slett the look, betydde dette at jeg måtte pynte meg litt ekstra i dag. Heheh. Hehe. Heh.

3 kommentarer
    1. Jeg må bare si at jeg elsker bloggen din !!
      Virkelig!
      Du arberider så bra med den, bildene er supre,du har morsomme og interesanne innlegg og designet er på topp!
      Blir glad av å lese den ! 🙂
      Nydelige bilder !!<3
      Du kommer til å nå toppen snart!!STÅ PÅ!
      //Konkurranser på min blogg med trøste premier

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg