motivasjonen på topp

Kom hjem for en god stund siden nå, men har ikke hatt tid til å blogge siden jeg har sett på tvserier og kost meg med masse god frukt. Himmelsk! Elsker følelsen jeg har fått etter jeg har trent, så nå er motivasjonen min _nesten_ helt på topp. Problemet er jo aldri å trene, problemet er å komme seg avgårde til treningsstudioet. . . Og siden jeg bor typ 500m unna flex skjønner jeg ikke helt problemet mitt. Nå er jeg i alle fall innstilt på å klare dette, og jeg skal trene som en gal! Håper innstillingen min er den samme om to uker, haha. . .

Dro rett på butikken i dag etter trening og kjøpte inn masse frukt og cottage cheese, så nå holder det for noen dager. Beste jeg vet er cottage cheese, epler og kanel – det må dere bare prøve! Ufattelig godt – og ufattelig sunt. Skal ta med meg litt frukt på skolen i morgen og på jobb. Er veldig dårlig på å spise når jeg er på jobb, så da kan jeg jo gjøre det til en vane å ta med meg enten måltidserstatter eller frukt siden det er helt enkelt.

Nå skal jeg snart legge meg, så vi blogges i morgen ♥ God natt!




Har også bestilt meg litt produkter fra proteinfabrikken.no! 3 bokser med rapid burn (her), sukrilett melis (her), sukrilett sukker (her) og måltidserstatter (her)! Skal ikke bli heelt nasi på dette med å spise bare sunt, men skal i alle fall bytte ut med sunnere ting der jeg kan. Rapid burn er piller man skal ta en halvtime før trening for å få mer energi og hjelpe på med fettforbrenningen, den hjelper i alle fall til med å svette! Haha. Noen andre som har prøvd det?

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg