siste salgsinnspurt!

Salget til nelly går mot en slutt, og derfor tenkte jeg å tipse dere en siste gang. De har fylt på med masse nye varer og har opp til 70% rabatt! Siden jeg ikke kan shoppe håper jeg noen av dere shopper liiitt ekstra for meg, haha. Gleder meg til den dagen lånet mitt går mot en slutt og jeg kan boltre meg i masse nye klær, ååh det skal bli godt. . . Da kommer jeg virkelig til å ta av! Men er viktig å tenke på hva jeg trenger og ikke trenger. Så nå for tiden kan jeg bare kjøpe det mest nødvendige som bukser, sokker, truser, sminke og hudpleieprodukter. Men jeg klager ikke! Jeg har egentlig waay to much klær, gleder meg til å kaste litt senere i dag.

Jeg har plukket ut noen favoritter til dere;

HER til 249,- // HER til 499,- // HER til 475,- // HER til 399,-

HER // HER // HER // HER

HER til 150,- // HER til 199,- // HER til 145,-

Rosa HER // Sort HER // Gull HER // Sort HER // Rød HER // Sølv HER

// adlinks

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg