sider å anbefale?

Det er ingenting jeg elsker mer enn å sove – eller jo, kanskje å være ferdig tidlig. Så i dag får jeg the best of the best siden jeg var ferdig tidlig OG skal sove litt nå! I dag blir det muligens to turer på flex, først klokken 5, så klokken 8. Turen klokken 5 kommer vel helt an på om jeg har klart å stå opp til da, haha. . . Men satser på det! Etter trening blir det litt etterlengtet solarium, ååh det skal bli godt. . . Kan ikke huske sist jeg tok sol, er vel kanskje. . . Tre-fire måneder siden? Haha forklarer hvorfor jeg er så brun! Skal også få bestilt meg litt flere treningsklær senere. Trenger blant annet enda en treningstights, så vil jeg se litt på nye sko. Liker å ha litt variasjon når det kommer til treningsklær! Og akkurat nå er det ikke stort av det. . .

Så kan jeg jo høre med dere med det samme, er det noen av dere som har noen sider å anbefale når det kommer til treningsklær? Og klær dere kan anbefaler! Jeg bruker for det meste å holde meg på x-life og getinspired, synes de har godt utvalg. Og når det kommer til tights har jeg sett litt på 2XU men funnet ut at den utgår, ikke bare på grunn av prisen, men fordi den er utrolig lav i livet. Er også frelst av nikeskoene og asics, så tror kanskje det blir et par av sistnevnte neste gang jeg skal shoppe sko. . .

1 kommentar
    1. Jeg kan anbefale tightsene til Nike på det varmeste. Selv har jeg flere av disse og er superfornøyd! De er utrolig gode å gå/trene i, de ser bra ut og flere av dem er høye i livet også. Tror ikke de er så veldig ille i prisen heller 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg