favoritt-treningstightsen

Kom nettopp hjem fra flex og sol med Martine og Pia og er nå klar for kveldsmat! Epler med cottage cheese, mmmh ♥ Har begynt å jobbe med brunfargen nå og håper virkelig på å bli sånn passe brun, enda jeg tror det er umulig haha. . . Skal i alle fall ikke miste motet!

Tightsen min er seriøst den beste treningstightsen jeg noen gang har hatt. Det er anti-shake tightsen fra x-life i modellen Sofia. Jeg har _aldri_ hatt en eneste bukse som har vært kort nok, og denne er perfekt! I tillegg sitter den perfekt og holder seg oppe gjennom hele treningen, OG den er komfortabel. Er også utrolig høy i livet med knyting! Kan man be om mer? Den koster 699kr, men jeg synes ikke det er dyrt for en så god tights. Så den kan jeg absolutt anbefale! Tror nok den neste tightsen min blir av samme, bare i annen farge. . .


5 kommentarer

Siste innlegg