me wantie

Nå skal jeg på jobb om en times tid, har allerede vært hjemme i noen timer siden vi fikk gå mye tidligere enn forventet! Skulle egentlig ha gym men så var gymsalen opptatt. . . Men skal overhodet ikke klage! Er bare godt å få gå litt tidlig, hihi. Senere skal jeg fortsette med å rydde rommet mitt sånn at jeg får hentet sengen min snart. . .

Fant noen nyyydelige kjoler på nelly her om dagen, se så fine maxikjolene er da!! Også noen nye klær på de nederste bildene, me want. Får se når lønningen tikker inn om det ikke blir litt shopping, wii! Likte dere noen spesielle plagg? Dere kan enda se salget deres HER. Over 5000 varer nedsatt opptil 70%!

Kjole 1 HER // Kjole 2 HER // Kjole 3 HER // Sko 1 HER // Sko 2 HER // Kjole 4 HER // Kjole 5 HER

Militærjakke HER // Genser HER // Skinnjakke HER // Jakke med skinnarmer HER

// adlinks

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg