etterlengtet pakke

Kom hjem fra bestemor for ikke så veldig lenge siden og skal nå unne meg litt kveldsspa ♥ Er alt for lenge siden jeg har hatt ordentlig cleanup i fjeset, og det trengs mildt sagt nå. . . Er blitt så ille at det ser ut som jeg har vannkopper! (en mild versjon av vannkopper da, haha) Siden jeg har zero planer om å se slik ut i helgen er det på tide å begynne nå! Skal skrive ferdig ett innlegg med de forskjellige hudproduktene jeg bruker nå for tiden. Er utrolig lite variasjon på den fronten, haha. . .



Også fikk jeg pakke fra blivakker i dag! Kjøpte shampoo og balsam fra sebastian (lovelove) på 1 LITERS flasker!! Gjett hvem som er glad? Dere som har lest bloggen min det siste året har kanskje fått med dere at jeg er utrolig glad i hårproduktene til sebastian. Balsamen finner dere HER og shampooen HER. Ellers bestilte jeg 3 påføringsvotter til selvbruning, siden den jeg har nå er blitt ødelagt. Måtte jo ta et par ekstra siden de bare kostet 39kr! Disse var av merket he-shi, håper de er like gode som de andre! Kan kjøpes HER. Osis dust it bestilte jeg ikke selv, men fikk den med på kjøpet siden ordren min ble på over 400kr. Har aldri prøvd det før så kan bli spennende!

Ellers har blivakker syyykt med salg nå, både på sminke, selvbruning, hårprodukter og ja – alt. Salget finner dere HER!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg