wantwantwant

 Det har jo aldri vært en hemmelighet at jeg er over gjennomsnittet glad i å handle. Sminke, sko, klær, kjoler, unødvendige ting. ALT! Er ganske stolt over meg selv som har klart meg i over tre måneder uten å kjøpe noe unødvendig. Ingen kjoler, sko eller finklær. Jeg har kun kjøpt nødvendigheter som truser, sminke, sokker, bukser og topper – slikt jeg er nødt til å ha hver dag. Men snart kan jeg unne meg en heftig shoppingtur på nelly, og da skal jeg virkelig kose meg! Skal fylle kurven til randen og gå helt crazy der haha. . . Men selvfølgelig, alt innenfor rimelighetens grenser. Ikke mer enn jeg trenger!

I den sammenheng: ææh, se kjolene de nettopp fikk inn på nelly da! Ble helt forelsket i den første sorte, tror den blir neste kjolekjøp. . . Så enkel, men likevel så fin! De andre står også høyt på listen, ååh se da. . . Hvorfor må jeg pine meg selv. . .

 HER //  HER //  HER

HER // HER // HER
(iih elsket den første og siste) 

HER // HER (looove) // HER

// adlinks

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg