mitt andre hjem

Nå ligger jeg stasjonert på ringberget hos Charlotte, mitt andre hjem. Skal snart lage middag til oss siden ingen av oss har spist stort i dag. Tror middagen i dag blir is. . . Haha, er det søndag så er det søndag! Må jo få litt goder når jeg har klart å hatt en sunn uke, også må man jo ikke bli helt febrilsk heller. Det er godt å unne seg noe usunt en gang i blant! Ingen som ikke har godt av det. Dagens visdomsord fra meg.

I går var jeg i bursdagen til Mona som sagt, var utrolig koselig! Til tross for at jeg var edru da. . . Må heller ta det igjen om noen uker om jeg orker, har funnet ut at jeg lider absolutt ingen nød om jeg ikke får i meg alkohol! Så kanskje jeg skal bli helt avholds. . .? Haha neida herreguuud.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg