last goodbye

Så var det søndag – atter en gang – og jeg sitter klistret fast til godstolen med (believe it or not) ett fruktfat og tvserier. Haha sitter faktisk å leser _min egen_ blogg også, har bladd meg helt bakerst i arkivet og ler meg ihjel av alt det kleine jeg har lagt ut. Det morsomste med å ha blogg er definitivt å kunne bla tilbake flere år i tid! Gleder meg til å se tilbake på bloggen min når jeg blir gammel, håper ikke jeg skjemmes slik som jeg gjør når jeg ser tilbake på 2010. . .

 Ååh, hør fine sangen til Kesha da! Har aldri vært fan av henne og aldri likt sangene hennes. . . Vet ikke hva det er, men jeg synes bare hun er ekkel?? Haha. Men denne derimot – den må høres. Har hatt dilla på den i en måned nå, den er så fiin ♥ Sett den på og drøm deg vekk til en tid hvor du var emosjonell, haha vær så god å bli deppa liksom.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg