jeg skal og vil

I dag har jeg brukt store deler av dagen på å rydde på rommet mitt. Som jeg har sagt nå i laang tid skal jeg snart få sengen min, men får jo ikke plass til den med mindre jeg rydder. . . Jeg skjønner ikke hvordan det kan bli så utrolig rotete på kort tid?? Lover, det er ikke min feil. . . Skal uansett klare å bli ferdig med dette i dag, så skal jeg sende avgårde pappa for å hente sengen i morgen! Iih, gleder meg til å sove i ny seng! Skal få det sååå koselig på rommet mitt når alt er fiks ferdig.

Har også sett på hver gang vi møtes på tv2 sumo, skjønner ikke hvorfor jeg aldri har likt det programmet?? Men at jeg liker det nå kan jo ha noe med Kurt å gjøre også. . . Den mannen altså, FOR en mann! Og ikke minst – FOR en stemme! Jeg har alltid hatt sansen for han og vurderer sterkt å dra på konserten hans i Tromsø i mars. Eller rettere sagt – jeg SKAL på konserten! (Tuva og Therese pliiiis bli med meg ♥ ♥ ♥) Hadde vært en opplevelse for livet, kan ikke gå glipp av det! Gikk jo glipp av konserten i Harstad i fjor på grunn av jobb. . . That’s not happening again!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg