29.01.13

Nå er det snart kveld for meg. Er faktisk på tur i seng _nå_, og for de som kjenner meg er det svæært uvanlig! Haha. . . Kan ikke huske sist jeg la meg før 12, og det er ett mirakel om jeg er i seng før 2. Men ja, grunnen til det er at jeg føler på meg at jeg begynner å bli syk og er utrolig slapp. . . Har vært fin i hele ettermiddag, helt til i 9-tiden da jeg plutselig fikk en forferdelig hodepine, feber og kvalme. Spysjuka på vei. . .? Om det er det så gir jeg meg over. . . Får håpe det går over til i morgen og at jeg våkner opp i suuper form! Og om jeg kjenner min flaks godt nok gjør jeg mest sannsynlig det.

Skal uansett få med meg siste episode av Cæsar, det jeg! Heldigvis varer den bare i 20 minutter så jeg rekker det innenfor tidsrammen. God natt da, alle sammen ♥

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg