just my luck

Så har jeg ønsket spysjuka velkommen i huset! Skulle ikke vært mulig, alltid skal sånn her skje når det passer minst. Typisk min flaks, kan jeg vel også si. . . Jeg har jobb fredag – tirsdag og har ikke råd til å være syk da. Har heldigvis bestemt meg for at dette ikke er noe som skal vare i flere dager, så får vi se om det funker å bestemme seg for sånt! Har uansett startet bilen og gjort meg klar til å kjøre ut, måå ned på jobb en liten tur siden jeg enda ikke har levert skattekortet. . . Resten av kvelden blir det filmkveld! Litt koselig å være syk når jeg får en unnskyldning til bare å sitte i stolen og se på film hele dagen, sant? Nei hvem lurer jeg. . . Feber, hodepine og spying er virkelig langt fra koselig. . . Noen andre som har blitt syk på denne tiden? Har jo vært mye omgangssyke så egentlig er ikke dette noe som overrasker meg stort.

Hvordan jeg IKKE ser ut i dag:

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg