prettypretty me

Som jeg antok har dagen min vært pretty boring og jeg har tilbrakt store deler av den i stolen på stua, med tvserier på pcen. Ellers har jeg gått rundt meg selv i hele huset for å finne noe å spise som jeg ikke får lyst til å spy av, noe jeg enda ikke har lyktes med. Er det ingenting som er godt når man er kvalm eller?? Pizza, burger, kebab eller noen slags form for fastfood frister heller ikke. . . Gjorde et tappert forsøk på å spise brødskive med egg til middag, men det ble mildt sagt ikke tatt godt imot. Så i dag har jeg levd på tre bokser med cola! Verken mer eller mindre. Nå venter jeg på sykebesøk fra Sophie, håper hun har med noe godt som jeg kan få i meg! Skal finne frem en film vi kan se på og koose oss, har savnet lille dukken min ♥ Går alt for lang tid mellom hver gang vi er sammen. . .

Fine sykebilder av meg skal dere jo også få, øyene mine er blodrøde så derfor føler jeg ikke heelt for å se pen ut. . .  Håret ser j-æ-v-l-i-g ut, gleder meg til å få orden på det! Skal innom salongen til Sabrina i morgen om jeg er bedre, så skal hun se hva hun kan gjøre for å få det lyyst igjen fortest mulig :)

2 kommentarer
    1. Prøv å eta bærre brødskive me smør… dt bruke æ å få i mæ når æ e kvalm! 🙂 eller ritz kjeks 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg