shoppingtrøst

Jeg har en tendens til å synes synd i meg selv når jeg er syk, så da trenger jeg litt trøst! I går og i dag fant jeg trøst i litt nettshopping, hihi. . . Bestilte meg en ny treningstights i går, i samme merke som den jeg har, og håper den dumper i postkassen i dag! Ellers har jeg tittet ekstremt mye på nelly, men kommet frem til den konklusjon at jeg ikke trenger noe mer derfra. . . Er så kjedelig når jeg skal tenke praktisk, ender som oftest opp med å ikke kjøpe noe som helst da. . . Men godt å se at jeg klarer å beherske meg selv! Hihi. Skal vise dere senere hva jeg har bestilt hjem!

Skal tappe i badekaret snart og ha en ordentlig spa-morgen med meg selv og se om ikke det hjelper litt på humøret! Har stått opp aalt for tidlig de siste dagene. . . Jeg liker helst å sove så lenge som mulig når jeg er syk sånn at jeg slipper å “gå gjennom det” haha, om dere skjønner.

Haha frokost, middag og kveldsmat de siste to dagene. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg