dear snow, I hate you.

Oh-my-god så mye det har snødd i natt?!?!?! Tipper 20cm, noe som jeg overhodet ikke setter stor pris på. Bilen min var MILDT SAGT nedsnødd og jeg kommer meg faktisk ikke ut fra huset mitt siden ingen fra kommunen har vært her å brøytet. Jeg kødder faktisk ikke. . . Er umulig å komme seg ut på hovedveien. I tillegg er det gått snøras fra taket på huset ned på bilen min (stakkars gullet :() så jeg har hatt en ordentlig fin kostejobb :-))) Ble lei til slutt og tok en spade for å måkke (måke? måkke?) av bilen. Nåå sitter jeg bare å venter på at de skal komme å brøyte sånn at jeg kommer meg ned på jobb! Er ikke blitt heelt frisk enda, men siden to andre på jobb er i Oslo i helgen på messe er det krise om jeg ikke møter opp. Men fire timer på jobb skal nok gå bra! I kveld skal jeg bare slappe av og lage noe god mat, har ikke klart å spise uten å kaste opp på tre dager nå, så håper kveldsmaten blir godt tatt i mot! Kjenner det tærer på å ikke leve på annet enn vann, pepsi og cola.

Ellers håper jeg dere har en suuper kveld! Blir nok ikke oppdattering fra meg før i kveld, men skal prøve å komme med ett innlegg så fort jeg er ferdig på jobb. I mellomtiden kan dere jo bestille dere klær fra sportamore, hihi :) Rabattkode til siden ligger i innlegget under her.


0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg