enda en til samlingen. . .

Kom hjem fra jobb for en times tid siden og glemte helt av at det var idol på skjermen. . . Litt skuffet nå :( Men er ikke verre enn at jeg bare logger inn på sumo og ser det nå, enda det er litt mer spesielt og følge det direkte på tven. Må få ordnet slik at jeg har en egen pc (stasjonær) koblet til tven snart tror jeg, slik at jeg kan logge inn der og se på tvserier, filmer og slikt fra nettet – mens jeg sitter med min egen pc på fanget og er på nettet!

Nå skal jeg løpe ut døra for å dra og hente Linn Ida, så skal vi kjøpe inn litt kveldsmat. Ber til guud om jeg at klarer å spise haha. . . God helg til dere alle, og kos dere i kveld ♥

Kjøpte meg forresten ny jakke i dag, er sååå fornøyd :) Haha som om det var nødvendig da. . . Har jo allerede to vinterjakker, og russeparkasen da. Så ja, hele tre vinterjakker – og den fjerde i samlingen nå. Men jeg var bare nødt, klarte ikke gå fra den. . . Den er fra B-Young og er en etterligning av parajumpersjakkene, men er mye rimeligere. I tillegg var den på 50%! Den er veldig lett og utrolig deilig å ha på, så denne blir nok godt brukt! Hva synes dere?


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg