stakkars folk

I dag var det utroolig godt å sove lenge, og nå koser jeg meg med Idol på TV2 Sumo! Leker litt dommer og øver meg til jeg en dag skal sitte der og sende folk videre, hihi. Må hvertfall ha håpet på plass! Men en ting jeg ikke kan skjønne er de som går inn til dommerne, synger HELT for jævlig, ser HELT for jævlig ut og driter seg fullstendig ut – har ikke de stakkars folkene venner som kunne advart dem? Fortalt dem at de ikke burde gjøre det? Synes synd på dem om de har venner som lyver for dem og sender dem på tv for å bli ledd av. . . Håper nå mine venner er ærlige mot meg, haha.

Ellers hadde jeg en ganske rolig lørdag i går, hadde egentlig tenkt å dra ut men det ble ikke slik. Brukte utrolige 1 1/2 time på badet på å ordne meg, haha. Krøllet håret i en halvtime og brukte en time på å få ordnet trynet. Ganske spennende, sant? Godt jeg fikk tatt bilder av meg selv hvertfall, sånn at sminken ikke ble heelt waste. Ser forresten at lyset er helt fucka på bildene, så er ikke sminken som er halvveis på og halvveis av altså!


3 kommentarer
    1. Hei du! Liker bloggen din, er fast leser. Men lurer på en ting,- Jeg skal på jentekveld med vin neste helg, og ANER ikke hvordan vin jeg skal kjøpe. Altså jeg har jo smakt og tatt et glass eller to på noen random fester, men jeg kan ikke si at jeg elsker smaken. (Blir 18 til helgen). Kan du anbefale noen billige og gode vin? Med det mener jeg- noen vin som ikke har så “besk” smak, som er litt “nybegynner” vin. Haha, jeg håper du skjønner!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg