dresses to impress

 Nelly har så utrolig mange fine kjoler for tiden, jeg vil ha alle!! Men nå må jeg vente til jeg har litt mer penger. . . Er tynt i kassa for tiden, haha. Laget bildekollasjene for noen dager siden, så kan ikke garantere at alle kjolene er inne nå. . . Men håper på det! Har to av kjolene under, den røde som er åpen på sidene, og den svart/hvite nest nederst. Begge er dødsgode på! Den røde spesielt, sååå god i stoffet og utrolig elastisk. Ikke gå i samme fellen som meg å kjøp samme str som du bruker, for denne er utrolig stretchy. . . Du kan nok gå ned en str!

Nå venter jeg på at Sophie skal komme, og benytter anledningen til å rydde litt på stuen. _det_ser_ikke_ut_her_ så må ta ett ordentlig skippertak. Gi meg 10 minutter så er det all cleaned up! Kan være ganske så effektiv av meg om jeg bare vil det, tro det eller ei. Håper noen av dere er så heldige å kan nettshoppe litt i dag, søndag er jo tross alt den store shoppingdagen!

HER til 399,- // HER til 349,- // HER til 499,- // HER til 199,- // HER til 499,- // HER 399,-

HER til 499,- // HER til 279,- // HER til 199,- // HER til 499,- // HER til 339,- // HER til 279,- 

HER til 549,- // HER til 349,- // HER til 249,- // HER til 499,- // HER til 199,- // HER til 279,-

HER til 349,- // HER til 349,- // HER til 279,- // HER til 299,-

//adlinks

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg