nødt til å reise

Ååh, sitter og drømmer meg bort om sydenreiser. . . Søker etter bilder på nettet og piner meg selv. . . Lengter virkelig etter sol og varme nå! Og her oppe i nord får vi fint lite av det, selv om sommeren. Så i år har jeg bestemt meg for at jeg skal ha råd til sydenreise i løpet av året, i alle fall ha råd til EN tur! Om ikke to. Er jo ferdig på skole til sommeren og har utrolig lyst til å reise litt og få opplevd noe nå når jeg har muligheten. Høyt på listen står tur til London, New York, Miami eller noen andre storbyer, så er det jo de obligatoriske sydenturene som også frister utrolig mye. Kanskje begge deler i år. . .? Huff, hadde jeg bare hatt uendelig med penger. . . Da hadde det nok blitt en reise hver måned!

Noen som har tenkt seg ut og reise i år? Og noen som har reisetips?





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg