studded bra

Æh, se hva de har fått inn på nelly! Jeg synes disse bhene er så utrolig fine, så kanskje det blir neste innkjøp? Haha satt meg faktisk ned i går for å nettshoppe litt siden jeg følte jeg fortjente litt nytt etter å ha vært syk i en uke – også fant jeg ingenting. . . Hvordan er det mulig?? Jeg finner ALLTID noe, men ikke i går. . . Ble faktisk utrolig skuffet haha. Men får prøve på nytt nå! Prøver jo (såklart) å tenke hva jeg kommer til å bruke, så kanskje det var derfor det ble litt vanskelig.

HER og HER til 399,-!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg