Q&A #15

Om dere lurer på noe annet er det bare å kommentere på dette innlegget!

Hvor er P.S I Love you fra?
Kjøpte det på bohus! 

Har du og Sophie samme tapet på veggene, om ikke, hvem er bildene tatt hos?
Nei, bildene er tatt hos henne. 

Hvor mye betalte du for bilen?
Jeg fikk den for 75.000, egentlig lå den ute til 86.000 men klarte å prute den liiitt ned 🙂

Hvor er koppen kjøpt?
Det vet jeg ikke.. Fikk den i julegave av gudmoren min!

Kan du anbefale en god vin?
Jeg eelsker Moscato Toso! Det er en muserende vin. Ellers drakk jeg Martini Asti heele tiden før, de to er veldig like! Cassandra solbærvin er også ny-de-lig.

Link til treningstightsen du har kjøpt?
HEEEER
! 🙂 Jeg har den i rosa og helt svart.

Hvordan avbestiller man fra barberhøvelen?
Da tror jeg man må sende dem epost! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg