overrasker meg selv

Er overrasket over meg selv noen ganger, i dag klarte jeg faktisk å stå opp tidlig nok til å sminke meg ordentlig! Haha kan ikke huske sist jeg faktisk så helt oppegående ut på skolen, tenker alltid “jaja whatever” når jeg står opp. . . Men ja, i dag var jeg faktisk oppe 15 minutter før jeg vanligvis sto opp, så da hadde jeg jo plutselig all verden med tid! Hentet også Carina før skolen så vi dro sammen, og klarte å lage meg lunsj. Tja, dette kan jeg vel gjøre til en vane? Godt å kunne starte bilen en halvtime tidligere også slik at den er varm når jeg skal kjøre!

Etter skolen skal jeg til optiker for å teste synet mitt igjen, har ikke gjort det på to år så skal bil spennende hvor mye synet mitt har endret seg. . . Jeg har egentlig ganske dårlig syn og burde bruke briller til vanlig – men selvfølgelig er jeg for lat til det. Har brukt både briller og linser men klarer bare ikke å gjøre det til en vane å bruke det hver dag. . . Skal også gjøre noen småærender med Linn Ida, og prøve å få tid til en treningsøkt i kveld på flex. SÅÅ skal jeg ha hjemmespa før jeg legger meg!

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg