gettin’ my tan on

Kom nettopp hjem og er dødssliten, har vært en times tid på flex med Linn Ida før vi dro for å ta sol, gettin’ my tan on ;) Haha eller rettere sagt – prøver for harde livet. . . Huden min blir bare ikke brun uansett hva jeg gjør. . . Får alltid skille og blir dritglad, men så varer det ikke lenge og jeg ser ikke mer forskjell om jeg tar sol en gang til. . . Denne gangen brukte jeg babyolje, kanskje det får litt fortgang i saker?

Ellers har jeg hatt en litt stressende dag føler jeg. Har ikke hatt tid til å sette meg ned hjemme og slappe av, noe som er det jeg elsker mest å gjøre. . . Men nå er jeg endelig kommet meg hjem og skal snart gå i dusjen, det skal bli godt! Dusj etterfulgt av hjemmespa. . . Deeeilig :) Hvilke planer har dere for kvelden?

3 kommentarer
    1. Det er ikke smart å bruke babayolje uansett om det er solarium eller ute. Resultatet forsvinner like fort som fargen kommer, og du steker bokstavelig talt huden din.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg