beste medisinen

Når man ikke er helt på topp finnes det ikke bedre enn å nettshoppe. Dette er jo selvfølgelig kortvarig glede – men gud for en god følelse jeg får når jeg klikker noe hjem! Disse klærne var fullt fortjent og nå gleder jeg meg bare til å få pakke i posten! Hælene vet jeg ikke heelt hvor mye kommer til å bli brukt, men de kommer i alle fall til å ta seg godt ut på skohyllen min. Jeg har nemlig aldri lært meg dette med å gå i høye hæler (noe jeg burde gjort siden jeg bare er 1.60 lav), men tror jeg burde gjøre det nå. . . Finnes jo ingenting finere enn å pynte seg litt ekstra med fine sko! Men så har jeg selvfølgelig det lille problemet at når jeg drikker liker jeg helst å gå i flate sko (hehe wonder why??) i stedet for høye, så uansett hvor mye jeg lærer meg å gå i skoene tror jeg nok ikke de blir såå mye brukt. . .

Rosa sko HER // Sølv sko HER // Kjole HER // Paljettkjole HER

// adlinks

1 kommentar
    1. Klarte ikke heller gå i høye hæler før æ va 15 kanskje.. Prøv å gå hjemme me de.. Å begynn på festa gjerne vorspiel å gå me de å ha flate sko i veska.. Noen tips i hvertfall 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg