#nomakeup

Det er så morsomt at jeg alltid er dødstrøtt på skolen, gjesper, halvsover og virkelig sliter for å holde meg våken. Så er det gleden med å dra hjem og legge seg – så er jeg ikke trøtt lengre. . . Skal se litt på Kardashians til jeg blir trøtt, så skal jeg sove litt før jobb. Skal ikke ned før 6, så skal prøve å blogge før det! Kanskje ta noen bilder også, akkurat nå ser jeg virkelig ikke ut. . . Hadde gym i sistetimen så nå er det #nomakeup det går i, haha. Skal ordne meg før jobb!

Tok bare masse random bilder på rommet mitt nå, føler meg som en dåårlig blogger. . . Men får ta det igjen senere ♥


Mine søøte nisser! Haha har de oppe året rundt. . . Laget dem i 7.klassen og ble utrolig fornøyd! Er de ikke søte?

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg