out with the old

Kom hjem for en time siden fra jobb og siden da har jeg ikke gjort annet enn å rydde (psykisk rydding, haha). Out with the old, in with the new! Nå skal jeg snart ut igjen siden jeg skal hente Mariell og Linn Ida for å være sammen med dem en liten stund. Sov to timer tidligere så energinivået mitt nå er på topp! Haha frister å døgne i natt. . . Hadde gjort det om jeg ikke hadde elsket søvn så mye som jeg gjør.

Jeg har faktisk ikke ord for hvor mye jeg gleder meg til neste helg, første frihelg siden november! Hadde riktignok fri helgen før julaften, men ja. Ellers har jeg jobbet hver helg. Godt med pengene – men tungt for meg. . . Nå skal jeg bare gjøre unna denne helgen så kan jeg begynne å glede meg til neste, da tenker jeg å ta meg en tur til mamma i Lofoten! Har ikke vært der siden jul og det begynner jo å bli en stund siden. Men denne helgen skal uansett nytes, Amanda har nemlig bursdag og det skal virkelig feires! Jeg har jo ikke har drukket siden nyttårsaften (startet med et sunt og friskt nytt år), men tenker at en slik spesiell anledning fortjener en vinflaske eller to.



1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg