red lips and lashes

Ble hjemmedag på meg i dag siden jeg har hatt så vondt i magen. . . Pappa har heldigvis vært å kjøpt noen tabeletter som skulle hjelpe på, så får se om de funker! Hvis ikke spøker det nok for at jeg kan drikke i morgen :( Skal uansett på jobb fra 4 til 8 i dag, så da må jeg være i tipptopp form! Har brukt en halvtime på badet nå og ordnet meg, det føles så utrolig godt å kunne bruke litt ekstra tid en gang i blandt, får meg i bedre humør!

Ellers har jeg tatt i bruk linser som optikeren min anbefalte meg. De prøvelinsene jeg fikk med meg hjem er månedslinser, så jeg kan bruke 30 dager i strekk. Om jeg klarer å gjøre det blir en annen sak, haha. . . Til nå er det ikke så aller verst (har hatt de på i 15 minutter haha) så kommer nok til å fortsette å bruke dem! Jeg har +2.50 i syn, så jeg skal jo egentlig bruke linser/briller hele tiden for ikke å gjøre det verre, hehe det har jeg mildt sagt vært dårlig med. . . Har ikke brukt noe fast på. . . 2 år?

Bildene er fra i går, men ser pretty much lik ut i dag! Litt lysere lepper da. . .


2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg