got a problem

Nå stresser jeg som en gal (som vanlig) på grunn av at døgnet har alt for få timer. . . Var på jobb til klokken 4 i dag, og rett etter det dro jeg til Carina for å se den nye leiligheten til hun og kjæresten og spise pizza! Nå må jeg dusje, ordne meg og finne klær til i kveld. . . Haha og alt dette på under to timer – I’ve got a problem, kan jeg vel mildt sagt si. Amanda skal feires i kveld og jeg har allerede stilt vinflaskene mine opp på rekke og rad for ikke å glemme dem hjemme! Gratulerer såå mye med dagen, Amanda ♥ Håper kvelden din blir super!!

Skal prøve å huske på kamera i kveld, men lover ingenting. . . Satser på at Sophie tar seg av bildetaking, haha.



2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg