bursdagen i går

Da var jeg endelig kommet meg etter i går, tok meg bare. . . En hel dag. . . Våknet opp med et hode som føltes som en murstein og en hodepine som kom som bestilt i går. Man får som fortjent :-):-) Drakk bare vin i går, men siden jeg har vært avholds siden nyttårsaften kunne jeg kanskje spart meg for flaske nr 2. . . Hadde det uansett superkoselig hos Amanda med masse flotte jenter, og håper Amanda koste seg like mye – noe jeg tror hun gjorde! Nå blir det ikke mer alkohol på meg på en GOD stund. Våkner alltid med en forferdelig fylleangst og må tenke tilbake på gårdagen steg for steg. . . Haha jaja formen min er et resultat på en vellykket kveld!

Nå ser jeg bare på litt tv og har tenkt meg i seng om ikke så alt for lenge. Som ventet tok Sophie noen bilder i går, så jeg var reddet! Synes det første bildet av oss er så koselig ♥ Haha nesten samme bilde som i fjor faktisk! Samme stol, samme plass. Bildene fra i fjor er HER for de spesielt interesserte!





0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg