don’t leave something good

Er det noe jeg har merket så er det at søndag er den store bloggdagen, alle er flittige bloggere og statistikken øker. Så kommer mandag da, og det er den dagen jeg banner meg grønn på at bloggene jeg leser ikke har oppdattert. . . Haha det slår aldri feil! Blir alltid like forbanna når jeg kommer på skolen og skal ha min daglige dose med oppdatteringer. Hadde det vært opp til meg hadde jeg stått ved siden av dem og pcen og pisket dem til de hadde oppdattert bloggene sine for meg, men så kommer jeg på at jeg er like dårlig selv. . . Skal prøve å oppdattere dere senere ved siden av skolearbeid, så skal jeg på jobb noen timer i kveld!

Haha eneste bildet jeg har på pcen. . . Dagens visdomsord fra Drake! (eller evt visdomsord på et bilde av han. . .)

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg