how to dress this week

Denne dagen har gått utrolig sakte føler jeg. . . Var ferdig på skolen halv 2 siden vi var på Trondenes Historiske senter med klassen, og etter det så har jeg i grunnen ikke gjort stort. Snakk om å få mye ut av dagen! Haha. . . Har sett meg opp på Hotel Cæsar, Tone og Khloè and Lamar på sumo og skal dra på flex med Martine om ikke så lenge. Nå for tiden er bloggingen min bare halvveis, så derfor lar jeg heller være. Skal prøve å komme sterkere tilbake om noen dager! Kanskje til og med i morgen?

For dere som sliter med å finne ut hva dere skal ha på dere denne uken, noen tips!







3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg