no love

Ja så var det valentines igjen da, hurraa! Jeg har tilbrakt dagen på treningsstudioet og sammen med noen venninner, så no love på meg i år med andre ord, haha. Men kunne ikke tenkt meg det på noen annen måte! For meg er valentines en helt vanlig dag, med eller uten kjæreste. Kunne ikke brydd meg mindre, helt ærlig. Men er jo sikkert koselig for de som ser på det som en utrolig spesiell dag da! Jeg klarer bare ikke å se på den som det. . .

Nå skal jeg avslutte kvelden med en tvserie før jeg tar tidlig kveld, er utrolig sliten og har vondt i hodet. . . Tar på med valentines as :'( Runder av med ett litt valentinesvennlig bilde av meg! Føler det var nødvendig i denne anledningen.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg