n(ødvendig)ettshopping

Kjøpte meg nettopp litt nytt på ginatricot! Ja, jeg trenger så sårt noe nytt så dette var absolutt nødvendig. Ingen dårlig sannvittighet for kjøpet! Har blitt flink å spare i det siste så lider uansett ingen nød om jeg unner meg litt nye klær. Også er det jo så godt at gina har nettshop når vi ikke har butikken her, de har jo så mye fint til en rimelig pris! Såå, hva synes du om gensrene? Jeg er fornøyd! Får aldri nok gensre :) Og disse falt jeg for med en gang. Mulig jeg må handle litt fra bikbok også, haha. . . Nei, nå må jeg nesten stoppe. . .

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg